Friday 10 July 2009

Vive les vacances

Ouch! Iedereen met vakantie en het bloggen dreigt ook weer in een zomerroes te zakken... De voorbije dagen zijn dan ook zowel overdag als 's avonds vrij druk geweest met allerhande professionele en vrijetijdsbezigheden.

Het voorbije weekend diende er uiteraard dringend aan solden te worden gedaan, kwestie van mijn en mijn eega's kleerkast aan te vullen en onze nationale economie van de nodige pecuniaire steun te voorzien. Beide oefeningen zijn overigens goed gelukt, mijn beurs is een pak lichter en onze kleerkast weer voorzien van vrolijke zomerkleurtjes.

Ter aanspijzen van de beurs is er natuurlijk het dagelijks werk, dat er dezer dagen weer terug wat vrolijker gaat uitzien: niet alleen vertrekt het overgrote deel van de gebruikelijke contactpersonen stilaan richting Franse riviera's en Spaanse costa's voor hun jaarlijkse zomerslaap, evenals mijn rechtstreekse patron overigens, maar bovendien staan er een aantal vrolijker activiteiten op stapel, zoals daar zijn een afscheidsdrink voor een collega annex inhuldigingsdrink van onze nieuw verbouwde kantoren. Mits enkele budgettaire beperkingen heeft bibi daarvoor overigens carte blanche, en kan ik daarin dus mijn organisatorische vrijheid kwijt. Overigens is sinds enkele dagen ook de proefperiode van mijn contract voorbij, en kan ik met enige tevredenheid stellen dat ik vrij stevig gebeiteld zit bij Bruegel, wat vanmorgen nog eens werd bevestigd met een rustig gesprekje buiten kantoor bij een ontbijtje in Le Pain Quotidien. Op die manier komt een mens met plezier uit zijn bed!

No comments: